PDF lead magnet za email

Napsal | Poslední aktualizace: 19 February 2023

Jak vytvořit a nastavit dobrý PDF lead magnet pro získávání kvalitních emailových kontaktů?

Pokud ještě neznáte náš projekt Evoluce vztahu, tak vám doporučuji začít sledovat, jak využíváme různých marketingových nástrojů k získávání kontaktů. 

Pomocí podcastů, YouTube streamů, emailingu a blogování vytváříme soubor různých zdrojů návštěvnosti. Tento zdroj návštěvnosti téměř vždy skončí na výzvě k akci: STÁHNI SI PDF.

O tom, jak natáčíme děláme podcast jsem psal v předchozím článku: Kolik času zabere natáčení podcastu.

Jak na PDF lead magnet?

Kdo z vás je marketér, tak moc dobře ví, kolik úkolů na sebe navazujících je potřeba udělat, aby marketingové kampaně a nástroje pro získávání kontaktů fingovaly. 

Protože pro řízení našich marketingových aktivit používáme APUtime, tak máme každý proces zmapovaný a necháváme umělou inteligenci, aby nám efektivně plánovala aktivity.

Na obrázku níže najdete ukázku, jak vypadá proces vytváření PDF lead magnetu pomocí aplikace Beacon.

PDF lead magnet v APUTime
Obr. č. 1 - Procesní mapa pro PDF lead magnet v APUtime

Proč pro plánování marketingových kampaní používáme APUtime?

Každá marketingová kampaň je složena z několika činností (úkolů), které nelze vynechat. Když jsem nedávno mé ženě Evě ukazoval, kolik úkolů musím udělat, abychom zveřejnili náš podcast Manželství, tak řekla, že by to nikdy nemohla dělat. 

Upřímně. I pro mě to bylo do doby, než jsem začal používat APUtime téměř nemožné udržet a vždy udělat vše, co je skutečně důležité udělat. 

Marketing Agency bez APUtime?

Po 15 letech podnikání, vedení fabriky o 120 zaměstnancích, mentorování a koučování CEO již vím, že bez kvalitního zpracování procesů a projektového řízení není možné dosahovat vysoké produktivity. Možná krátkodobě jo, ale pokud to s podnikáním myslíte vážně a chcete vytvářet dlouhodobou hodnotu a mít nepředstavitelné výsledky, tak se bez autonomního plánovacího nástroje neobejdete. 

Od roku 2015 sním o založení marketingové agentury, ale nikdy jsem se neodvážil začít. Měl jsem k tomu své důvodu. Od roku 2009 jsme si dělal sám webové stránky. Věděl jsem, že v hlavě mohu udržet jen své projekty. Projektový management mě sice baví, ale žádná aplikace nedokázala flexibilně reagovat na dynamický vývoj projektů a já sloužil aplikaci, místo toho, aby aplikace sloužila mě.

Dnes již vytvářím marketingovou agenturu Flowave Agency 

(PZN: zatím se nastavuje systém a procesy. V roce 2023 dáváme dohromady procesy, služby a nabídky. Sledujeme časovou náročnost a vyhodnocujeme naší cenovou strategii, abychom dokázali definovat ideálního klienta.) 

Znovu se podívejte na procesní mapu vytváření PDF lead magnetu: Jak na PDF lead magnet?

Teď si představte, že takových map máte za týden 5 a k tomu se staráte o dva podcasty, které mají tuto mapu a položte si otázku:

Jak každý úkol efektivně naplánovat během 10 minut tak, aby každý člen týmu věděl, co je skutečně důležité, abychom stihli termíny a přitom jsme si práci užívali a nebyli přetížení? APUtime to udělá za vás.

Newsletter

Zajímá vás umělá inteligence, autonomní systémy?

apumaster

Copyright 2023, Ing. Miroslav Sázovský | www.flowave.cz | Co je plánuje: 📍Roadmap 

APUmaster certifikovaný partner APUtime